hobbybiketeam.cz

Jak zvládnout zimní přípravu

Jak zvládnout zimní přípravu

Jak bez problémů zvládnout zimní přípravu

    Zdravím přátele sportu a cyklistiky zvlášť. Tento příspěvek je určen pro ty, které už nebaví neustále pročítat reklamy na zádech trikotů rychlejších spolujezdců, pro vás, kteří ve chvíli, kdy sotva popadáte dech, zdržujete peloton pumpováním kola, zvedáním sedla, zavazováním tkaniček či sháněním vody. Pro vás, kteří již nechcete snášet přehlíživě útrpné a úmyslně traumatizující povýšené pohledy připravenějších kolegů na vrcholcích kdejakého kopečku.

    Ano, známe to všichni. Mnozí z nás si tyto hořké zážitky vozí s sebou mnohdy celou svou cyklistickou kariéru.

    Patrně neočekáváte, v odborné dokumentaci dostupné návody ke způsobům a stupňování tréninků, sledování tepové frekvence, doporučení jídelníčků a podobné samozřejmosti. To bych pokládal za nošení dříví do lesa. 

    Záměrem příspěvku je podělit se s vámi o ryze praktické poznatky v oblasti plánování a nezbytného sledování vašich tělesných parametrů v průběhu přípravného období, konkrétně váhy, BMI, procenta viscerálního a celkového tělesného tuku, procentuálního zastoupení svalů, vody či podílu skeletu v organismu. Zdánlivě jednoduché účetnictví, které však vedeno bez patřičných znalostí, může ve svém důsledku napáchat nenapravitelné škody a v krajním případě dopadnout tak, jak je patrné z přiložené fotodokumentace.

Proto si  přátelé pamatujte, že položky váha, BMI, viscerální a celkový objem tuku, jednoznačně uvádějte v dolní polovině vašeho grafu. Kolonky horní si ponechte pro bezpečnější položky, jako je vaše výška, váha skeletu, číslo popisné vašeho bydliště a opatrně věk.

Tož tak. Zdar vaší zimní přípravě






KOMENTÁŘ KE ČLÁNKU

Vaše zpráva *


Vaše jméno *
Váš e-mail (nepovinné)
Ochranný kód - napište číslem "šestnáct" *






Copyright © 2019 Hobbybiketeam.cz | Webmaster: MK software